donderdag 10 augustus 2017

"Zooitje ongeregeld",...


Het is een gezellige zoete inval hier in ons huisje,...

De kinderen en kleinkinderen lopen hier in en uit 
en als ik heel eerlijk ben geniet ik daar ontzettend van! 
Een lekker zooitje ongeregeld!!


Ons oudste kind is aan het verhuizen 
en waar wij kunnen helpen we het gezinnetje 
om een nieuw thuis van hun nieuwe woning te maken,....

En omdat het zo druk is,
 slapen de kleinkinderen hier een paar nachtjes om ze even uit de verhuizing te halen.

Wat vervelend voor deze opa en oma toch?!
;o)

Soms worden er een paar steekjes gezet om wat cirkels aan elkaar te naaien aan mijn zo niet favoriete project uit wel een super favoriet boek van mij,...


De Joseph's Coat wordt hier in ons huisje genaaid terwijl op het Wereld Wijd Web veel patronen zijn te vinden om te appliceren.

Dat wordt natuurlijk veel strakker dan al die rondingen naaien met zoveel naadtoeslagen die bij elkaar komen aan de achterkant 
maar je zult ook wel begrijpen dat ik veel te ver ben om nog van plan te veranderen!!

Dus ga ik lekker door met de cirkels aan elkaar te zetten,..
ppppffffff,....



15 opmerkingen:

  1. Succes. En je hebt groot gelijk. Ook veel plezier met de kleinkinderen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel heel mooi uit hoor, groetjes, Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en veel plezier met je kleinkinderen.
    Geniet, maar niet met mate ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie top ik ben er weg van!

    Gr Pien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit Wilma, succes !
    Gezellig zo'n zootje ongeregeld in huis :)

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie top al, maar is het niet moeilijk om de puntjes in het midden netjes te krijgen?
    Op zich vind ik het een mooi patroon en ben alweer op zoek om met iets anders te beginnen. Deze quilt leent zich er wel héél goed voor om allerlei kleurtjes te verwerken.
    Hier ook gaan en komen kinderen/kleinkinderen gezellig hè?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo te genieten van de kleinkinderen. Ik vind die top wel heel mooi worden hoor!, succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het belangrijkste Is plezier hebben en genieten van elkaar... en dan doet ieder "de rondingen en puntjes" (Ook van het leven..) op zijn eigen manier. Wat voor jou maar het beste werkt.
    En... echt een pracht van een quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk genieten Wilma, kostbare momentjes met kleinkinderen die nooit meer terugkomen....*Ü*....

    En je quilt... een plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is going to be a beautiful quilt!! 😍👏👏
    Best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie berichttitel Wilma. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Ook mijn favoriete boek. Heb er al menig quilt uit gemaakt! Veel plezier met de kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij vind het een zooitje ongeregeld maar ik vind hem mooi.
    geniet van de kleinkinderen wij hebben afgelopen week al in de stoomtrein gezeten en hebben een dagje Apenheul gedaan. Manlief en ik zijn moe maar voldaan en hebben ervan genoten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem eruggggg mooi!!!
    Staat nog op mijn verlanglijstje.😀

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!