maandag 31 juli 2017

'Wilma's Choise",...


Afgelopen week had ik een afspraak staan met mijn jongste kind.
Je weet misschien wel die in het oude huis van 1880 woont midden in de stad
en die net als haar moeder stofjes verslaafd is!!

Snap jij nu dat het jongste kind het rood van de trapleuning in een andere kleur gaat doen?
;o)


Samen bezig zijn om lapjes te naaien 
en ik had het jongste kind beloofd om eindelijk weer wat te gaan doen aan haar Joseph's Coat
terwijl ik zo in de ban ben van die heerlijke klosjes!!

De klosjes gaan zo hard
 en het eind is dan ook al bijna in zicht.
Jammer eigenlijk,
want ze zijn heerlijk om te maken,...

De Joseph's Coat is wel in een heel andere kleur dan normaal hé?!


Vorige week las ik hier 
en op de mail twee berichtjes die eigenlijk op hetzelfde neerkwamen,..
of ik niet pakketjes kon regelen met stofjes die ik graag gebruik in natuurlijk de Wilmakleurtjes.

Nou geregeld!!
Kijk maar eens hier bij Wilma's choise
Door de vakantieperiode nog niet zoveel maar er komen er zeker meer bij van die leuke pakketjes met heerlijke stofjes in heerlijke Wilmakleurtjes,...

Hier word ik weer zo HAPPY van!!


10 opmerkingen:

  1. Je klusjes zijn geweldig hoor, ook helemaal mijn kleuren.................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welch eine schöne Idee mit den Stoffpäckchen in den Wilma Farben. Ich habe mir auf der Karte schon angesehen, wo das Geschäft ist.
    Liebe Grüße
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat vind ik nou een heel leuk idee, die Wilma's Choice !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig worden jouw klosjes en ja die kleurtjes van jou kan ik nu wel dromen, ben er zelf ook verslaafd aan! LOL! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi die klosjes en ja, die Wilma kleurtjes......

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!