woensdag 12 juli 2017

"Heerlijk plekje in huis",....


Wat een regen hier vandaag.
Is het bij jullie ook zo erg?

Wel lekker om dan naar boven te gaan waar mijn heerlijke hobbykamer is,....


Er worden lapjes gezocht uit de mand waar ik in heb lopen rommelen voor mijn Stonefields
en kan je goed zien welke kleurtjes ik daar nu voor gebruik,...

Maar onderin die mand liggen nog wat donker rode stukjes die ik nu moet hebben
want,.....


Er moet een taartpuntje gemaakt worden voor de Dear Jane
waar ik ineens weer zin in had om te doen.

Zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat er in de winkel twee dames zijn geweest die hier druk mee bezig zijn,....


Hup,
 de mand weer in op zoek naar een volgend stofje voor de DJ,...

Dat gaat ineens weer heerlijk,..
Ik geloof dat mijn quiltdip wel weer voorbij is!


Zou ook wel om te huilen zijn als dit zo bleef liggen!


Gezellig toch?

De Dear Jane en Nearly Insane samen over een trapje in mijn hobbykamer,..

Wat houd ik toch van dit heerlijke plekje in ons huisje!!


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n kamer! Ik ken het gevoel! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oude DJ-liefde roest niet. Leuk om te lezen hoe je er door de dames weer verliefd op werd. Is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan een mens toch gelukkig worden van lekker rommelen in een ruimte vol lapjes! Hier ook hoor, niks erg een dagje regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier in Twente was het weer vandaag heel erg slecht maar wel een weertje om heerlijk bezig te zijn met draad naald en lapjes en dat is goed gelukt.
    Geweldige quilts.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een quiltplekje waar je nooit genoeg van krijgt!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit ook binnen met mijn stofjes te rommelen. Niet vanwege de regen, maar de extreme hitte van 38 graden! Alles potdicht en de ventilator aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch weer twee taartpunten Wilma. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma