maandag 17 juli 2017

"Dromen",....


De maandag staat hier altijd in het teken van stof.
Niet het soort waar wij allemaal zo van houden
maar het verkeerde soort stof,...

Stofdoeken en stofzuiger in de aanslag!


Terwijl ik veel liever met de stofjes van mijn ini mini vingerhoedjes 
(3x3x1,5cm)
 bezig wil  zijn!!



Op facebook heb ik mij aangemeld bij de vingerhoedjes en sterretjes groep
en is er vorige week een klosjes club opgericht,...

Natuurlijk wil ik daar ook bij zijn!



Fijn om elkaar te inspireren om met deze projecten te beginnen 
of in mijn geval door te zetten!!


Zo vaak begin ik aan iets nieuws 
omdat ik weer enthousiast ben over iets wat ik heb gezien
en blijft het vervolgens weer liggen
gewoon omdat ik al snel weer wat anders ga doen,....



Al die projecten die hier liggen waar ik geen afscheid van kan nemen omdat ik er zo van houd
en steeds weer een klein stukje verder kom
en soms het blijft liggen omdat er te veel moois ligt
en ik twee handen heb
en er te weinig uren in een dag zitten,...
;o)


Al jaren beheer ik de facebook groep
Genieten van UFO's, 
in de hoop dat ik ooit al die UFO's weg kan werken 
en ik iedereen warm kan houden onder een prachtige quilt met
vingerhoedjes,
klosjes,
sterretjes,
klokhuisjes,
e.d,....

Je moet blijven dromen toch?!




13 opmerkingen:

  1. O Wilma, helemaal met je eens en het hoeft toch niet snel af. Ik roep altijd: ik ga niet voor de productie, maar om mijzelf te vermaken. Op dit ogenblik boeit de BOM van Quilt it Dotty, van Dorien Weijtmans me helemaal. Ook zo leuk om te doen. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie UFO' s heb je nog liggen. Ik heb er zelf ook een paar in mijn mandje liggen. Gewoon als je zin hebt één oppakken... En ja tijd.... daarom genieten we er zo van als we even kunnen zitten met een UFO.... Fijne stof dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vooral blijven dromen! zeker waar het projecten betreft! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch om te dromen over quilts en quilten. En iedere keer een stukje aan een UFO zorgt er toch voor dat het een wip wordt en misschien na langere tijd wel een Affo. Ik heb ook vele ufo's en wip's. Maar we tellen toch pas vanaf 20? Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's van evenzo mooie ufo's laat je weer Zien ik heb mijn Phebe weer opgepakt nog maar een paar randen, een paar sterren en dan is ze klaar dus dat is de eerste. Heb me meteen aangemeld voor de groep en zag dat je me ook al hebt geaccepteerd bedankt,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In ieder geval hoef je je niet te vervelen. Er liggen quilts genoeg om aan te werken! Benieuwd welke het eerst af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zeggen wel eens "dromen zijn bedrog....!!!", maar niet in de quiltwereld!
    Gewoon lekker doorgaan.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat je beheerder was van een groep op Facebook, ga gelijk kijken.
    Mooie foto's Wilma.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker blijven dromen dat alles toch echt een keer af komt. Gelukkig hebben wij quilster er allemaal last van toch............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker blijven dromen dat alles toch echt een keer af komt. Gelukkig hebben wij quilster er allemaal last van toch............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die projecten, is hier net zo, al zijn mijn sterren en vingerhoedjes al klaar ennhebben een mooi plekje in ons huis. Maar gewoon blijven dromen. Dat mogen quiltsters.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie projekten toch! Ook ik heb meer dan 24 uur per dag nodig! En dat stof.....!!! En de stofjes stoffen ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu ik kan dus duidelijk meedoen met die groep want Ufo's liggen er hier meer dan genoeg! Hoop toch volgende maand één ufo af te maken, ligt er pas een jaar of 10 als het geen 12 is, niet mijn mooist gemaakte creatie maar een van de eerste probeersels dus niet perfect maar dierbaar!
    Succes met jouw creaties, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!