donderdag 22 juni 2017

"Stonefields in de schaduw",....


Tijdens de Bee zie ik dat Petra lekker opschiet met haar Foep-quilt,...


Nel is begonnen aan een nieuw project
en het eerste blok van haar Caswell-quilt is klaar,...


En ik was aan het naaien aan een poppenhuis logcabin-quiltje,...

De laatste tijd erg veel andere dingen gedaan
en merk dat ik weinig heb gedaan aan patchwork,...


Dus mijn quiltmap,
ook weer een tussendoortje,
 mee naar buiten 
en al snel was daar het eerste blokje voor mijn Stonfields-quilt.

Nog even met een nat wattenstaafje de blauwe lijnen weghalen,..
*Ü*


En na mijn tussendoortje van Griekse yoghurt met kersen,
framboosjes uit de vriezer die wel heel snel ontdooien met dit weer 
en een lepel Griekse honing,
snel weer aan de slag!!


En voordat je het weet zijn 30, 31 en 32 klaar
en was het eerste blokje best leuk om te maken,
de tweede nog leuker
en de derde nog leukerder!!
;o)


Voor de volgende blokjes zijn wat stofjes gezocht
en kan niet wachten om te beginnen.

Hoop zo dat de zin om te patchen terug is 
want anders houd ik Petra en Nel nooit bij!!


8 opmerkingen:

  1. Mooi mooi mooi wat fijn dat je weer een paar blokken ervij hebt gemaakt en allemaal even mooi. De Foep en Caswellquilt vind ik beide ook prachtig. Ik hoopdat je quiltzin blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokjes, zo MOET de zin wel terugkomen, dat kan niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar, soms heb je gewoon even geen zin ergens in...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat schattig dat mini logcabin blokje.
    Fijn dat de zin weer een beetje terugkomt. Ken gelukkig dat gevoel van geen zin niet (nou ja wel met huishoudelijk werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik zo naar die leuke blokjes kijk heb je vast de zijn alweer terug. En wat Schattig dat kleine Poppenquiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien gaat het de goede kant op! Mooie blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blokjes en rustig aan je eigen tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I recognize the Stonefields cross in a circle designs. I finished my third one this week. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma